Nasza lokalizacja

Znajdź nas!

LOGOWANIE UŻYTKOWNIKA

Plan lekcji
obowiązuje od 05.02.2024
E-Dziennik
Konkursy przedmiotowe
Rekrutacja 2024/2025
Spacer po szkole

Zdrowy styl życia – poradnik nastolatka

  • Kategoria: Aktualności
  • Opublikowano: czwartek, 04 kwiecień 2024 13:48

Znamy wyniki szkolnego konkursu plastycznego, promującego zdrowy styl życia pt. „Zdrowy styl życia – poradnik nastolatka”. Konkurs przeznaczony był dla chętnych uczniów klas 4-8, którzy swoje poradniki mieli opracować w formie lapbooków. Ostateczny termin składania prac minął 26 lutego 2024r, czyli tuż po naszym feryjnym wypoczynku. Nad merytoryczną stroną konkursu czuwała p. Joanna Guzik, a aspekty plastyczne oceniła p. Monika Wierzbicka. Prace przerosły nasze oczekiwania. Znowu potwierdziła się zasada, że pomysłowość naszych uczniów jest wielka.

Lapbooki ocenione zostały w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 7 - 8 oraz klasy 4-6.

Wyniki konkursu przedstawiają się następująco:

Klasy 7:

  • I miejsce – Joanna Kęska z klasy 7a
  • II miejsce – Maja Byrczek z klasy 7d
  • III miejsce – Nadia Wasilewska z klasy 7a
  • Wyróżnienie – Maryna Bober z klasy 7d

Klasy 4-6:

  • I miejsce ex aequo – Magdalena Babiarska z klasy 6a oraz Szymon Leśniak z klasy 5c
  • II miejsce ex aequo – Julia Marczyk z klasy 5a oraz Kaja Leśniak z klasy 5d
  • III miejsce – Małgorzata Kurzeja z klasy 4a
  • Wyróżnienie – Aleksandra Gałda z klasy 4a, Laura Karaś z klasy 6a oraz Marcel Pękała z klasy 5d

Gratulujemy!


Szczegółowe informacje o zasadach przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty są dostępne tutaj. ...

Kontakt

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Nowym Sączu

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Obrońców Pokoju
Miejskie Przedszkole nr 9

 Grota-Roweckiego 15, 33-300 Nowy Sącz
 18-442-01-17
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 www.siodemka.edu.pl

Inspektor Ochrony Danych Osobowych
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.