Nasza lokalizacja

Znajdź nas!

LOGOWANIE UŻYTKOWNIKA

Plan lekcji
obowiązuje od 05.02.2024
E-Dziennik
Konkursy przedmiotowe
Rekrutacja 2024/2025
Spacer po szkole

Kangur Matematyczny 2019

  • Kategoria: Olimpiady i konkursy
  • Opublikowano: niedziela, 09 czerwiec 2019 18:45

21 marca uczniowie naszej szkoły, jak co roku, wzięli udział w konkursie „Kangur Matematyczny”. Dla szkół podstawowych przewidziano cztery kategorie wiekowe: Żaczek, Maluch, Benjamin i Kadet. Drugoklasiści mogli uzyskać z testu maksymalnie 105 punktów, rozwiązujący test w kategorii „Maluch” - 120 punktów, a w kategorii  „Beniamin”  i „Kadet”- 150 punktów.

Wyniki dla kategorii Żaczek:
Wyróżnienia otrzymali: 
Jan Nowak, Jakub Bączek, Bartosz Małota, Paulina Dominik.

Wyniki dla kategorii Maluch:
Wyróżnienie otrzymali: 
Klasy III: Magda Gargula, Zuzanna Musiał, Kordian Górka; 
Klasa IV: Olaf Nowak, Milan Biernacki.

Wyniki dla kategorii Beniamin:
Wyróżnienie otrzymali: 
Klasa V: Mikołaj Koprowski, Michał Turczyński, Karol Antkiewicz, Emilia Augustyn, Michał Kulesza, Paweł Jabłoński, Adrian Zabrzeński, Piotr Słaby; 
Klasa VI: Paulina Majowska, Aleksandra Borek, Oliwia Cempa, Katarzyna Poręba, Daria Hamiga, Patrycja Poręba, Tomasz Fiut.

Wyniki w kategorii Kadet:
Mateusz Baziak – wynik bardzo dobry
Wyróżnienie otrzymali:
Klasa VII: Hanna Jermakowicz, Antoni Chwastek, Łucja Drąg, Emilia Dąbrowska, Kamila Juda;
Klasa VIII: Artur Mikulski, Franciszek Jawor, Zuzanna Rosmanith.

Wszystkim wyróżnionym gratulujemy.


Szczegółowe informacje o zasadach przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty są dostępne tutaj. ...

Kontakt

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Nowym Sączu

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Obrońców Pokoju
Miejskie Przedszkole nr 9

 Grota-Roweckiego 15, 33-300 Nowy Sącz
 18-442-01-17
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 www.siodemka.edu.pl

Inspektor Ochrony Danych Osobowych
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.